Lankidetzan

EDE Fundazioan Administrazio Publikoei (Eusko Jaurlaritza, Udalak , Lanbide) zuzendutako hainbat prestakuntza espezifiko kudeatzen eta ematen ditugu. Horren harira, eskarmentua daukagu prestakuntza ematen hainbat programa eta zerbitzutan, tartean, Hobetuz eta Garatu .Zerbitzu publikoaren kudeaketak berak mugatzen du prestakuntza hori eskuratzea, eta ezin da modu zuzenenean matrikulatu. Egun, EDE .lanbide-hobetuz-ejgv

Fundazioa homologatua dago prestakuntza-erakunde gisa, eta aitortuta dago ondoko Ziurtagiri Profesionalak emateko:

EDE Fundazioak Hirugarren Sektoreko erakunde eta elkarteen prestakuntza espezifikoko eskaerak ere hartzen ditu. Horretarako, prestakuntza-ekintzak diseinatzen ditugu nahieran; ekintza horiek, gero, kudeatu eta ematen ditugu mota guztietako erakunde, elkarte, enpresa, prestakuntza-zentro edo administrazio publikoentzat.

Etengabeko prestakuntzako plana bat definitzeko laguntza behar izanez gero, edo zure beharrizanetara egokitzen ez den prestakuntza bat ez baduzu aurkitu, ez izan zalantzarik, eta jarri harremanetan gurekin, zure neurrira egingo baitugu.
Gurekin prestakuntza-ekintzak garatu dituzten bezero batzuk:

mondragon unibersitatea, kristaueskola, jesuitas bilbao, laguno, kiribil, euskalerriko eskautak bizkaia, gorabide

eman izena
emaktiva
enplegu-zentroa
opari-txekea

Onarpenak

EDE Fundazioa | Simon Bolivar 8 B. 48010 Bilbo | 94 400 99 99 | Astelehenetik Ostiralera: 8:30etik 18:30era | ede@fundacionede.org | lege oharra