¿Cómo está la igualdad en tu entidad? Zein egoeratan dago berdintasuna zure entitatean?
Convocatoria de subvenciones para la elaboración de diagnóstico y plan de igualdad EMAKUNDE 2020 Diru-laguntzen deialdi berria berdintasun diagnostikoa eta plana egiteko EMAKUNDE 2020
Actualmente contar con un plan de igualdad para las entidades de más de 50 personas en plantilla se ha convertido en una obligación legal. Egun, 50 langiletik gora dituzten entitateek berdintasuna plan bat izan behar dute, derrigorrean, legezko betebeharra da.
Emakunde ha convocado unas ayudas dirigidas a empresas para la contratación de una consultora homologada para hacer un diagnóstico y plan para la igualdad, cuyo plazo está abierto hasta el 7 de febrero de 2020. Emakundek enpresei zuzendutako laguntzen deialdi bat abiatu du enpresek aholkularitza homologatu bat kontrata dezaten, berdintasun diagnostikoa eta plana egiteko xedearekin. Deialdi hori jada zabalik dago eta 2020ko otsailaren 7an amaituko da.
Desde el equipo profesional de la Consultoría de género de Fundación EDE, homologada por Emakunde desde 2007, podemos ayudarte en la elaboración de este plan de igualdad y en la solicitud de subvenciones. Emakundek 2007an homologatutako EDE Fundazioaren Genero Aholkularitzako lantalde profesionaletik horretan lagun diezazukeguko, hala berdintasun plana egiten nola diru-laguntzak eskatzen.
Además, podemos incluir en nuestra asistencia técnica una formación online en formato vídeo sobre sensibilización en igualdad para tu organización que se puede realizar desde cualquier dispositivo móvil. Horretaz gainera, gure laguntza teknikoaren baitan, bideo formatuko prestakuntza-saio on line bat jaso dezakegu. Berdintasunaren inguruko sentsibilizazioari buruzko bideoa da, zure erakundearentzat egina. Trebakuntza hori dispositibo mugikor guztietan egin daiteke.
¡Reserva la fecha!: sesión informativa online y gratuita sobre planes de igualdad en este enlace. Erreserba ezazu data! Berdintasun planei buruzko saio informatiboa eta doakoa ondoko estekan jasotzen da.
¡Anímate a impulsar la igualdad en tu organización! Anima zaitez berdintasuna sustatzera zure erakundean!
Grace Requejo
Noelia Fernández